Bliv fundet på Google, YouTube eller endda TikTok
Når folk søger på konkrete og praktiske løsninger til deres problemer, så bruger de i stigende grad visuelle platforme som YouTube eller TikTok til at finde svar. Hvis du kaster dig ud i at producere indhold til disse steder, kan du faktisk dukke op i deres søgninger og give dem en hjælpende hånd.
Og du kan bruge de film til andre ting også - f.eks. på dine produktsider, hvor de kan guide dine kunder og hjælpe dem med at træffe kloge og velinformede beslutninger.
Du skiller dig ud fra dine konkurrenter, bliver set op til af folk, skaber stærke forbindelser til dit publikum og skaber langvarig trafik og værdi via søgemaskinerne.
Optimer din kunderejse
Bliv fundet
Skab Autoritet & Salg
∞
Vær Kreativ
Bliv fundet på TikTok & Instagram:
TikTok & Instagram er nutidens mest voksende søgemaskiner blandt unge
Ifølge data indsamlet af Google og delt med TechCrunch, er det bemærkelsesværdigt, at næsten 40% af Generation Z foretrækker at foretage deres søgninger på TikTok og Instagram frem for at benytte sig af Google Søgning.
I den indledende episode af vores podcast, 'En Lille Podcast', går vi dybere ind i, hvordan dette fænomen fungerer, og udforsker, hvordan din virksomhed kan drage fordel af denne tendens.
Let's talk
Er du i tvivl om hvordan vi kan støtte op om din forretning?
Content marketing drejer sig grundlæggende om at skabe meningsfulde forbindelser ved hjælp af værdiskabende indhold. Det indhold, du deler, bør resonnere med modtageren, og det er vigtigt at starte samtaler og opbygge fællesskaber.